tiistai 4. joulukuuta 2012

Kroppa-ahdistus

Ahistus! Kroppa muuttuu ja ahistaa!
Ei, en ole raskaana, lihon muuten vain. Kun on viimeiset 28 vuotta ollut aina liian laiha, ja aina on kyselty enkö syö kunnolla ja ottaisit nyt vielä vähän ruokaa ja miten sä tollasilla annoksilla pärjäät ja jaadi jaadi, niin tämä nopeasti noussut paino aiheuttaa enemmän tai vähemmän suuren identiteettikriisin. En tunnista sitä tyyppiä, joka toljottaa takaisin peilistä. En käsitä, miten sillä tyypillä onkin yhtäkkiä maha joka näkyy neuleen alta! Miten sen tyypin reidet ottaakin yhtäkkiä yhteen kun se kävelee ja koskee toisiinsa kun se seisoo peilin edessä.

Missä on minun hoikka kroppani, se joka on pieni ja notkea ja taipuu hämmentäviin asentoihin? Se jonka kanssa olen sinut, se josta pidän ja johon olen tottunut? Tahdon sen takaisin!

Oikeasti, yli kymmenen kiloa parissa kuukaudessa, kun ennen olen taistellut tuskaisesti saadakseni edes pari kiloa lisää painoa. En pidä tilanteesta, ja ahdistaa ihan tosissaan.





Ja kuten tavallista, eihän se kuvassa sitten edes näy. Tyypillistä.

1 kommentti:

  1. Hei! Löysin tänne PP:n kautta ja ajattelin vain huikata, että minulla on täällä tassuterapeutteina Hukan kaksi siskontyttöä. Kirjoittelen omasta elämästäni ad/hd:n ja kelpieiden kanssa osoitteessa add-pupu.blogspot.fi.

    VastaaPoista